Sjuk

 Ingen bloggde igår för att vi åkte til stan direkt efter skolan, vilket jag inte skulle gjort, jag mådde inte
alls bra, men jag kände att jag var tvungen att köpa julklappar, men iallafall, när jag
kom hem så kände jag mig inte alls bra, gick och la mig och sen vaknade jag av att jag frös arslet av mig, och
då hade jag fått feber också, snark! Så är hemma idag och kommer förmódligen vara det imorgon också,
men på torsdag måste jag vara frisk! då är det ju volleyboll tunering som jag måste vara med på!
 
Det är tråkigt att vara hemma, men som tur är är det ju jul snart så då kan jag sysselsätta mig med att
slå in julklappar, haha.
Ska fortsätta nu bloggar mer sen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du mår bättre idag

2012-12-18 @ 14:23:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Cajsa

Hej! Jätte fin blogg! Kika gjärna in på min och mina kompisars blogg!!

2013-01-12 @ 00:22:23
URL: http://www.teamfour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0