Volleybolltunering!

 Var ju som sagt sjuk i tisdags och onsdags. Men i torsdags så tvingade jag mig
själv till att gå till skolan eftersom att det var volleyboll tunering, även fast jag inte alls kände mig
tillräckligt frisk till att gå så gick jag, och på ett sätt är jag ändå glad över det även fast det bara vart
värre...
 
Men iallafall, vi slutade tvåa i grupp spelet, och mötte dom som kom 3:a i den andra gruppen, och när
det var sista bollen så var det lika och så failade dom på sista bollen! Hahah vilken lättnad och vi var
vidare till semifinal, där vi faktiskt mötte ett av det andra laget i våran klass, och där var det
samma sak, och vi vann på sista bollen där också, men eftersom att dom går i våran klass så
visste vi hur dom spelade och så och utnyttjade deras svaghet!
Och sen var vi i final! Där trodde vi faktiskt att vi skulle förlora, eftersom att laget vi mötte har
vunnit i 7:an och 8:an, fast vi vann över dom i 6:an. eller okej, dom har 1 som är riktigt bra, och 2 som är bra,
sen är dom andra bara med och.. jag vet inte vad, haha.
 
Men det vart faktiskt en riktigt bra match! Vi ledde tills det typ var 2 minuter kvar på matchen, då
kom dom ikapp och vann med ett ynka poäng! Men jag är ändå nöjd
Jag som egentligen inte borde vart i skolan den dagen.

Nu är jag hemma och vill få bort förklyningen så att jag är frisk på julafton, men jag måste
köpa julklapp till Lova, åå hon är så svår! Även fast vi är ganska lika, så det borde vara lätt, men
det är det inte! Sen ska vi åka och klä granen hos farmor, eftersom att det är
där vi ska vara på julafton, sen ska vi också klä granen hemma!
 
Nu måste jag städa, våra kusiner kommer imorgon, och mamma tjatar..
Så vi hörs sen!
(Hämnd Linnea :* /Lova)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0