Hiss och Diss!

Tänkte köra en liten hiss och diss, med saker jag tycker är inne och ute
 
 
Primeboots: Primeboots måste vara det snyggaset nu i höst/vinter. Sitter som en smäck runt vaderna.
Skulle så jättegärna vilja ha dom svarta fast med gulddragkedja, men jag vet inte har en tendens att tröttna på skor/kläder ganska så snabbt.... med tanke på att dom kostar runt 3600...
Höstlov: Nu när man börjar bli sjukt trött på skolan så är det väldigt skönt med ett avkopplande höstlov. Dock har jag inget planerat... Men ska bli sjukt skönt!
 
Kyla: Jag hatar att det börjar bli kallt nu, har som sagt inte fått hem min vinterjacka än, hade inte ränknat med att snön skulle komma så snabbt. SÅ kyla dissar jag!
 
Folk som smaskar: Jag hatar, verkligen hatar när folk sitter och smaskar, blir jätte irriterad då, speciellt när man typ sitter och ska koncentrera sig på nåt eller ska tänka ut nåt så smaskar någon med maten eller med tuggumit, sjukt störande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0