Höstlov

 
Nu är det äntligen höstlov, som jag skrev på hiss och diss så är
det sjukt skönt att ha det.
Idag efter skolan så åkte jag in till vällingby och lämnade in min
mobil som är paj, så nu har jag en gammal äcklig sony ericsson mini pro...
Aja sen när min mobil kommer tillbaka så blir det bättre, man ska alltid tänka positivt ju:)
 
Ikväll blir det bara mys med familjen, kolla på x-factor, och kanske göra lite idrottsläxa...
Finns inte så mycket att blogga om.
I Vällingby köpte jag en rengöringsgrej, har hört att det ska vara bra så ska testa det:
Lite suddig men visibly clear, hoppas den är bra!
Imorgon kväll ska vi bort till några kompisar på halloween middag och jag måste följa med-.- kommer vara sjukt tråkigt, nej juste, tänka positivt var det..... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0