Stan igår

Igår åkte jag och lova in till stan, vi skulle gå och kolla lite, dock hittade jag inte så mycket.
Vi gick till en affär som säljer USA godis, för att se om dom hade ett tuggummi som inte finns i sverige, men det hade dom inte...
Men köpte med mig lite jelly bellys hem (som jelly beans)
och så käkade vi på jensens böfhouse, seriöst dom har världens godaste lunchbiff, och man blir absolut mätt på den!
Hittade en liten plånbok som man kan ha i fickan, för använder inte handväska när jag är och shoppar
Lova köpte en likadan fast en rosa och svart.
 
Och igår på kvällen så var vi bortbjudna på middag... det var inte det roligaste om jag får säga det, haha.
 
Idag ska jag städa sen ska jag nog vara med lova, får se vi kanske går och kör yoga, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0