Balsam-metoden!

 
Nu slutar jag använda shampo i håret! Haha. Nej men jag är så trött på mitt hår! Det känns alltid så slitet så varför inte testa balsam metoden liksom! Det går typ ut på att bara tvätta håret med balsam och inte shampo eftersom att shampo bara torkar ut håret, egentligen behövs det bara för dom som jobbar med kemikalier och sånt där håret faktiskt blir riktigt smutsigt. Många tror typ att håret kommer bli jätte fettigt när man inte tvättar det med shampo, men när shampot torkar ut håret så gör ju kroppen så att det blir ännu fettigare för att inte hårbotten ska torka ut :P Så nu skiter jag i shampot och håller mig till balsam! Iallafall ett tag, för att se ifall det funkar liksom ;)
Det ända jobbiga med balsammetoden är att man inte bara kan ta vilket balsam som helst, det ska inte innehåller massa silikoner och skit. Men man borde väl veta vilka produkter man kan använda efter ett tag?
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

gå in på www.lockig.se för att kolla godkända balsam ;):*

2013-01-18 @ 19:32:09
URL: http://emmawessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0