Lussebullar!

Helloo!
 
Gud jag har inte bloggat på sjuuukt länge, så det här känns ju alldeles ovant och konstigt? Hahah nej jag bara skoja, men lite iaf! Idag så har jag hjälpt mamma att julhandla, känner mig jätte duktig för det var en skit lång inköpslista hon hade! Man trodde typ att man skulle hinna dö innan hon blev klar! Sen så efter det så har det typ bakats här hemma hela dagen! :D Eller rättare sagt, mamma bakade, jag kollade på filmer... (a)
Asså jag har julklapps panik! De är julafton om nio dagar och jag har inte ett enda litet paket än! Inte ens ett halft lxm. Jag vet knappt vad folk önskar sig heller. Jag kommer säkert panik-shoppa i sista sekunden, typiskt mig. Vi ska dessutom fira med farmor imorgon eftersom hon åker till Tyskland sen, det betyder att jag har en halv dag på mig att hitta en julklapp till henne... Herregud.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2012-12-16 @ 00:42:50
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0