Fiber

Fy skäms på oss som inte bloggade igår! Igår var jag och Lova iallafall i kista, hittade inget :/
Börjar tycka det är tråkigt att gå och shoppa för det är så mycket i affärerna och trångt så man hittar ändå inget, bättre med internetshopping ;)
 
Idag vaknade(blev väckt) jag runt 9 för att det var någon snubbe här och skulle koppla in fiber nätverk, så nu kommer vårat internet vara snabbare förhoppningsvis, hahha ni ba okej..?
 
Idag har jag inget planerat, haha även fast typ halva dagen har gått redan.
Men har en slapp dag och ska nog bara ta hand om mig själv och så, ha lite hemma spa kanske?
Låter väldrigt frestande så jag tror jag har det, hehe.
 
Åå en sak jag vill ha just nu är en walk in closet! Vi har ju faktiskt 2 rum som e lediga, fast ena kan jag nog inte ta för det är typ mammas strykrum och hon har alla sina miljontals böcker där.
Men sen har vi ju faktiskt ett rum som våra fåglar bor i just nu, men dom ska snart byta rum och då kanske jag kan få det? haha man kan ju alltid drömma!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint hår.

Allt bra?

2012-11-03 @ 14:52:58
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0