Sanningar om mig

 
Nu var det sjukt länge sen vi bloggade.. sorry.
Men har ingen inspiration


- Hatar, verkligen hatar mitt hår, allt e fel.. Hårfärgen och allt, men vet inte vilken hårfärg jag vill ha...
 
- Vill äta nyttigt, men jag får inte alls i mig grönsaker, det ända jag kan äta är sallad...
 
- Sminkar mig nästan aldrig, är för lat hehe, men jag har aldrig gjort det och det känns kontigt att komma med det helt plötsligt, så börjar förmodligen till gymnasiet :P
 
- Är sjukt morgontrött, och hatar det, finns det något knep till att bli morgonmäniska? Isånnafall måste jag få veta det!
 
- Önskar verkligen att jag kunde äta vad som helst och inte behöva träna och ändå vara super smal!
 
- Använder inte parfym, har VS body mistarna istället, gillar inte att lukta så mycket så det är perfekt!
 
- Frukt är bland det godaste som finns, men äter aldeles för lite.. Skärpning nu! hehe
 
- Längtar sjukt mycket till att börja gymnasiet, men är typ redan nervös? hahaha
 
- Nu kommer jag inte på några fler, hehe
 



Kommentarer
Postat av: P A U L A M O I S I O L A

Fin blogg!
Jag skulle bli jätteglad om du tittade in på min nystartade blogg som handlar om mode och tips! Hoppas du gillar det :)

2012-11-14 @ 20:14:16
URL: http://paulamoisiola.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0