Höst/Vinter tips!

Jag är inte en sån person som gillar den här årstiden riktigt, eller det är mysigt och så ibland, men oftast blir man deppig av allt gråa och så är de så himla kallt! Jag gillar sommaren, då kan man badaa, slipper jackor och jag fyller ååår... Haha! Men jag tänkte skriva lite tips om vad man kan göra för att bli lite gladareom någon av er är som jag och inte riktigt gillar hösten :P

 
Hitta på något roligt med kompisarna!
Haha det är ju alltid lite roligare att ha tråkigt tillsammans, så gör något roligt med några kompisar så kanske ni inte tänker på det dåliga vädret.  
 
 
Ha någon bra bok att läsa
Jag älskar när man blir helt fast i en bok! När man liksom måste skräckläsa igenom den :)
 
 
Träna!
Man kanske känner sig jätte otaggad i början, men man blir ju mycket gladare om man tränar lite då och då, om du tycker att de verkar skit tråkigt så kan du ju försöka få med en kompis och så kan ni ju bestämma: Den där dagen så ska vi gå och träna! ;)
 
 
Drick massa te
Jag älskar te, hehe.
 
Va ute när det är ljust
Det blir ju mörkt jätte snabbt, men på förmiddagen så är det ju ljust, va ute då och bara njut! :D
 
 
Mys inne och kolla på någon bra film
Haha sämsta tipset ever? Men de är ju härligt! :D
 
Ät frukt och grönsaker
Så blir du piggare och gladare!

Hoppas ni har ett bra lov :D
Har jag glömt något så kan ni ju kommentera ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0