Bekännelser

Har inte så mycket att blogga om, så kör lite bekännelser

 
 

  Jag kommer alltid på bra saker som jag kan skriva på bekännelser och har typ 10 st, men sen när jag väl ska skriva dom så glömmer jag bort dom
 
Jag tycker att alla är mycket snyggare om man är brun, men jag har svårt för att bli brun:(
 
Jag har börjat bli mer "tjejig" haha förut hade jag typ aldrig rosa på mig och aldrig kjol eller klänning, eller har inte det nu heller, men tycker det är sjukt snyggt nu och vill så gärna ha en klänning! Har inte en enda....
 
Jag har börjat få problem med mina käkar, dom knakar väldigt ofta bara jag öpnnar munnen och ibland låser den sig helt och det är jätte jobbig. Har också typ börjat ha svårt att öppna munnen ordentligt när jag ska äta nåt, det går bara inte!
 

Jag har typ panik för att jag inte vet vilket gymnasium jag ska gå på, har inte hittat något förslag, ge gärna tips på bra gymnsium i Stockholm som har Ekonomi inriktning!
 
Jag måste verkligen har Ralph laurens parfym big pony 2, den luktar sååå gott!
 

Jag tycker det e jätte kul att baka, vill alltid testa något nytt, men jag är inte så mycket för att äta det, hehe, så det står ofta och blir gammalt för alla andra glömmer att jag har bakat det...
 
Idrott är verkligen det bästa ämnet, och vi har totalt 4 timmar och 10 minuter idrott i skolan, tror jag inte kommer klara mig i gymnasiet sen! haha
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0