New in!

  Sorry för att jag inte bloggat, har helt enkelt inte haft tid.
Men har köpt en del saker som jag tänkte visa.
Tröja från märket Size&Needle, finns på JC
Och sen det jag vart jätte glad över! Misten och dom 2 handkrämerna hade mammas jobbarkompis köpt till mig när hon var i Dubai! Och Necesären köpte pappa i Danmark, det är en bodlotion, en dusch kräm och en parfm i också men dom glömde jag att ta ut, hehe, men dom e iallafall från Victoria´s secret Angels!
Och så hade mamma beställt böcker från Lauren conrad till mig, på engelska, så jag kan bli lite bättre förhoppningsvis, kan iallafall säga att det inte är mitt starkaste ämne hehe. Iallafall så heter böckerna L.A. Candy, Sweet Little Liars och Sugar and Spice, och själva bocen heter L.A. Candy series.
Tycker att Lauren Conrad har sjukt bra klädstil, ska absolut köpa hennes bok Style och kanske Beauty också!
 
Och sen så har jag köpt lite andra småsaker som Kalender som jag ska fixa egen framsida till så då visar jag, typ ansiktsskrubb, och lite olika armband.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0