Semla

 Hej! Idag startade jag dagen med världens godaste frukost, och glömde morgon träningen... :/ dåligt av mig! Men ska ut och springa idag och sen köra ben och rumpa övningar.
 
Men igår så sa jag att jag ville ha semla, hehe, lite tidigt men det finns nu fram till semeldagen så man ska väl passa på? haha. Så idag kom snälla farmor med en till mig! Så snällt, så det ska jag äta nu, dessutom är det inte bara att gå till en vanlig affär och köpa, för jag är allergisk mot mandel, men hon hade hittat vaniljsemla! Gott! Har ätit chokladsemla, blåbärssemla och vaniljsemla. 
Haha ni bryr er säkert inte alls?
 
Idag måste jag plugga också, ska försöka få allt som man behöver skriva och inte lära sig klart idag, för vi har ganska många läxor den här veckan..
Nu ropar dom på mig och säger att vi ska fika nu (medminasemlor) hahah så ska väl gå
Nya träningskläder jag köpe förra veckan + en bok jag fick av mamma.
Och jjag kan verkligen rekomendera boken! Det är en träningsbok som Sofi Fahrman och Julia fors har skrivit, och man får tips på jätte bra övningar och på hur man kan äta för att bli hälsosammare, verkligen jätte bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0