Workout

 Nu på kvällen så fick jag världens träningslust, så letade upp workouts för magen på youtube, och hittade en som verkligen var rolig
Om ni klickar HÄR så kan ni också köra den!
Den var verkligen jobbig.
Och imorgon är det morgonträning för mig också, kör workouts varannan morgon, och sen träningar på kvällarna också, ska försöka hålla motivationen uppe iallafall.
Men det är många som saknar motivation, så tänkte ge lite tips.
 
1. Köp nya och helst färgglada kläder och träningsskor, då vill du köra i dina nya kläder, för ingen vill väl köpa kläder som man sedan inte använder?
Skc3a4rmavbild-2012-10-16-kl-20-29-11_large
 
 
2. Det bästa sättet att verkligen komma iväg till gymmet eller ut på en springtur är att ha en motiverad kompis som kan pusha dig.
 
3. Du kan även gå powerwalks med någon kompis i 2 timmar på söndagar, då kan ni snacka om vad som helst och två timmar kommer kännas som 15 minuter, jag lovar!
 
4. Gå på olika pass på gym, det finns massor med roliga saker! Jag har hört jätte många som tipsat om zumba, jag skulle jätte gärna vilja köra det men det finns inte på det gymmet jag tränar på. Men sen så ska man helst inte bara köra t.ex zumba hela tiden, för då blir det uttråkat, så kör blandade gruppträningar, gå till ditt närmaste gym och kolla vad dom erbjuder!
 
5. Ha massa med peppande musik i öronen när du är ute och går/joggar!
 
6. Kolla på inspobilder på t.ex weheartit på fina kroppar, jag lovar, det kommer hålla dig motiverad.
 
Det var dom tipsen jag hade nu, hoppas ni får nytta av dom :)
Mina skor och min yoga matta, matchande?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0